onsdag 21 oktober 2009

Resan

Resan har gått bättre än förväntat. Efter att ha varit vaken i 20 timmar slocknade jag direkt jag la mig i sängen.
Jag hämtades av flygtaxi kl 05:35 till Kallax. Jag hade gott om tid mellan alla flygbyten. Min väska vägde 21,6 kg men jag slapp betala övervikt. Den fick en tagg ända till Boston. I Netwark måste jag ta ut den och gå genom tullen. Det var sa fiffigt ordnat att jag sedan bara behövde gå till vänster och släppa av väskan för vidare transport. Sedan skulle jag gö till nästa terminal. Jag följde alla skyltar och hamnade på ett tåg. Sedan var det bara att promenera längst bort på terminalen och tjecka in till flyget till Boston. När jag fått mitt boardingcard var det bara att gå genom säkerhetskontrollen som var mycket hårdare än i Stockholm.
Tur att min syster hämtade mig när vi landat för jag var jätttetrött. Vi tog bussen till tunnelbanan. När vi väl var hemma gjorde syrran middag och klockan 21:00 gick jag i säng.
Nu ar klockan 07:05 och jag har redan varit uppe i 2 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar