onsdag 28 oktober 2009

Min systers hus

Jag har fotograferat min systers hus. Som ni ser hänger det en massa kablar och ledningar i luften i denna stad. Jag har eget rum och en gammal dator där jag ändrat till svenskt tangentbord så att jag kan skriva på svenska.
Just nu regnar det och jag har ännu inte kommit iväg till närmaste quiltaffär för det bara regnar. I morgon ska det bli sol så då kanske. Det tar ca 2 timmar att promenera dit så det gäller att börja tidigt. Jag kommer nog att vara hungrig och trött när jag kommer hem igen.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Spännande att få se vilka fynd du gjort. Jag har nyss kommit hem från Umeå. Vi har varit på studieresa i två dagar / intensiva men roliga ..
    Hoppas din promenad var härlig..

    Hälsar
    Louise

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Igårkväll hade vi syträff och jag fotade dina glada sykompisar. Kan jag maila till dig? Du kan väl maila adress till mig: 092119226@privat.utfors.se
    Så får du se vad vi pysslar med!
    Lyckans ost som ska på kviltaffär. Jag tror jag kommer över!
    Hälsn. Anna-G

    SvaraRadera