söndag 25 oktober 2009

Helg

Helgen inleddes med en regnig lördag. 18 grader varmt. Vi åkte till en massa affärer och gjorde av med pengar. I dag ska det bli soligt så det blir en 2-timmars tur med stavarna.
Min syster envisas med att banta ner mig. Hennes mål är 15 kg. Jag får till frukost yogurt med frukt + mussli och en halv muffins till kaffet. Till lunch ett glas jouce, 2 smörgåsar med pålägg och kaffe. Mellanmål bestående av 2 minibullar, 2 minikakor och kaffe. Till middag har jag fått köttbullar(tisdag) musselsoppa (onsdag) kycklinggryta (torsdag) soppa (fredag och lördag).
Nu har jag vägt mig och har inte sett någon större skillnad på vikten från förra veckan.

2 kommentarer:

  1. Hej Gerd!

    Lugn bara lugn! du får väl vänta och se och väga dig efter en månad.

    Hälsar!
    Louise

    SvaraRadera