fredag 23 oktober 2009


På en promenad efter Charles River. Man får se en del fåglar som kanadagäss, gräsänder och gråsparvar.
Min syster och jag får en del kommentarer när vi går med stavarna. Det är samma typ av kommentarer vi fick i Sverige när vi började gå med stavar.
I dag är det mulet ute och lite kallare. Det blåser inte lika mycket som i går.
På min julstrumpa har jag nu broderat 2 katter färdigt. Funderar på att göra en quilt på baksidan av strumpan.
Nu puttrar kaffekokarn och syrran har stigit upp och förbereder frukosten. Det är fredag och klockan är 8:15 AM

2 kommentarer:

  1. Jaja, jag sade också att jag ska då aldrig gå med stavar, det ser så löjligt ut, men nu gör jag det och skäms inte ett dugg. Tvärtom. bra att vi har nå´t att tillföra amerikanarna. Eller hur?
    Du verkar ha det så skönt, och härligt klimat!
    Ha det bra!
    Anna-Greta

    SvaraRadera
  2. Hej Gerd!

    Roligt att höra att du har det bra! Vi saknar dig på quilten.

    Hälsar

    Louise

    SvaraRadera