söndag 31 januari 2010

Mimis väst

Det har nu gått 3 månader och 1 vecka sedan jag kom till USA. Under den tiden har jag gått ner 10 kg. Broderat färdigt min julstrumpa och satt en kvilt på baksidan. Sytt färdigt Mimis väst och jag har också broderat färdigt mina paraplyflickor. Jag ska bara tvätta och spänna upp den så ska jag fotografera broderiet. Jag letar efter ett tyg som ser ut som regn eller med paraplyer eller något annat lämpligt som jag kan göra en ram av. Håller också på med en väst åt Ali (10 år och bror till Mimi) . Håller på med ett nytt broderi. Jag är korsstygnstokig.

1 kommentar:

  1. Hej Gerd!
    Längtar du hem någonting?? Idag har vi -15, strålande sol och det är MYCKET snö.
    Fin väst, Mimi blir säkert jätteglad för den fina!
    Ha det gott. Mitt råd är att stanna lite till, för än är det långt till vår!

    SvaraRadera